Haberler As
Doğa Koleji’nden Başkan Çerçioğlu’na ziyaret
Sosyal Medyada Paylaş
29 Kasım 2021
Haberler AS

Doğa Koleji’nden Başkan Çerçioğlu’na ziyaret

İTÜ ETA Vakfı Doğa Koleji yöneticileri Ali Aykut başkanlığında Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na nezaket ziyaretinde bulundu.
 
Ziyarette Doğa Koleji yöneticileri Hülya Köse Günger ve Hüseyin Baş da yer alırken; Ali Aykut, Başkan Çerçioğlu'nu Aydın’da yürüttüğü başarılı çalışmalarından dolayı tebrik etti. Başkan Çerçioğlu ise nazik ziyaretlerinden dolayı İTÜ ETA Vakfı Doğa Koleji yöneticilerine teşekkür etti.

Kaynak: (BHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir Yorum Bırak

Haberleras.com Tüm Hakları Saklıdır © 2020 medya sponsorluğu, gezi bülteni, haber dosyası, plaka sorgulama, bihaber, startup gazetesi, sağlıklı, eshaber, kadın, habertr